Gå til innhold

Andre her som har begynt å samle masse vann i kroppen allerede?


Beibifot er blitt Storebror

Anbefalte innlegg

Var på besøk med guttunge i dag hos en god kollega, vi spiste reker og stooor koste oss i sola. Helt ut av det blå spør hun meg om jeg har masse vann i kroppen.... Vel sier jeg, kan hende av og til. Men "merker" egentlig ikke stort til det selv. Da vi skulle legge turen ut på lekeplassen, fikk føttene mine såvidt plass i skona mine :o vel å merke at dette er normalt gode "vide" sko... men nå så tidlig.... 19+

Koss i alle dager kommer dette til å gå i sommervarmen :/ Har jo bare såvidt blitt varm i trøya av det deilige været her i vest.

 

Forrige sv.skap så kom vannet siste mnd før fødsel (juni).... hjelpes dette ser ut til å bli en slitsom sommer. Har i tillegg en fysisk jobb som innebærer gåing så si hele dagen.

 

Bare meg eller andre som har merket det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det var tidlig.. merket det ganske seint i mitt forrige svangerskap.. men nå som du tok det opp merker jeg at den ene ringen min er "blitt mindre".. :P den er trangere enn før, og jeg har begynt å få en litt rød ring rundt fingeren der ringen sitter.. :/ merker ingen ting ellers på kroppen enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...