Gå til innhold

Andre her som har begynt å samle masse vann i kroppen allerede?

Anbefalte innlegg

Var på besøk med guttunge i dag hos en god kollega, vi spiste reker og stooor koste oss i sola. Helt ut av det blå spør hun meg om jeg har masse vann i kroppen.... Vel sier jeg, kan hende av og til. Men "merker" egentlig ikke stort til det selv. Da vi skulle legge turen ut på lekeplassen, fikk føttene mine såvidt plass i skona mine :o vel å merke at dette er normalt gode "vide" sko... men nå så tidlig.... 19+

Koss i alle dager kommer dette til å gå i sommervarmen :/ Har jo bare såvidt blitt varm i trøya av det deilige været her i vest.

Forrige sv.skap så kom vannet siste mnd før fødsel (juni).... hjelpes dette ser ut til å bli en slitsom sommer. Har i tillegg en fysisk jobb som innebærer gåing så si hele dagen.

Bare meg eller andre som har merket det samme?

Fortsetter under...

ja, det var tidlig.. merket det ganske seint i mitt forrige svangerskap.. men nå som du tok det opp merker jeg at den ene ringen min er "blitt mindre".. :P den er trangere enn før, og jeg har begynt å få en litt rød ring rundt fingeren der ringen sitter.. :/ merker ingen ting ellers på kroppen enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...