Gå til innhold

Hvor lang tid bruker et lik....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på å stige til overflaten i en middels stor norsk innsjø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stiger til overflaten ganske fort, men så synker det igjen og da kan det ta noe tid før det stiger igjen

Skrevet

Snakker vi om timer, dager, uker?

HI

Skrevet

Mye rart man skal lure på en lørdagskveld du!

Skrevet

Det er vel snakk om noen dager, når det har dannet seg gasser i magen?

Hvorfor spør du? Har du dumpet noen?

Skrevet

Når kroppen er fri for gasser, og gitt at kroppen ikke sitter fast i noe, så tar det ca. maks en uke

22:36

Skrevet

Kan jeg få spørre hvorfor du lurer på det?

Skrevet

Wow.... Hvem sier at man ikke kan lære noe her inne på dib.

Skrevet

Nei, det kan du ikke. Nysgjerrige drittkjerring.

Skrevet

Sendte denne linken til politiet, jeg. For sikkerhets skyld. Ikke en normal ting å lure på.

Skrevet

Hahaha, sende den til politiet, den var jo ustyrtelig morsom. Er visst noen troll som ikke er forsteinet enda:-0)

Skrevet

Er slett ikke unormalt å lure på slike ting. Nysgjerrigheten er et av de varigste og sikreste tegn på en levende intelligens, vet du

Skrevet

Tja, da har de den i alle fall, dersom det skulle dukke opp et lik i en innsjø.

Skrevet

Hvor stor er en middels stor norsk innsjø, og varierer oppstigningstiden hvis størrelsen på innsjøen endres?

Tipper du enten har drept og dumpet noen i en innsjø, planlegger å gjøre det, venter på at noen du savner skal stige til overflaten...eller det mest sansynlige: du sliter med psyken.

Skrevet

haha, politiet har vel interesse før det :)

Skrevet

Herregud så mange merkelig folk det er her inne..

Ikke bare har de spørsmål om lik, men de driver å tipser politiet om det er noe som er litt utenom det vanlige

Skrevet

Forumtrollet har steget opp fra en middel stor innsjø

Skrevet

Dystert spørsmål, men samtidig vet man at den norske befolkning leser utrolig mange brutale og morbide krimbøker. Og har CSI som favorittserie, der tar man for seg nøyaktig slike morbide spørsmål.

Skrevet

Det lurte jeg og på faktisk en gang da en jeg kjente hoppet utfor en bro og druknet seg,tok flere mnd før vedkomne ble funnet.Syns ikke det er noe rart å lure på sånt.

Skrevet

22:49 - å, så bra! Godt noen tar ansvar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...