Gå til innhold

Flere som har nabo fra helvete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare nevne at vi har veldig mange hyggelige naboer også, men det er en kjerring som vi deler hus med (tomansbolig) som lever for å gjøre livet surt.. Blir bare så sliten av den dama!

Det hadde vært greiere om vi slapp å høre alt hun sier og gjør til en hver tid, men desverre er visst den leiligheten litt på grensen utført, så noe lydisolasjon/brannisolasjon mellom leilighetene finnes ikke..

Flere som har slitsomme naboer og vil klage litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern øret ditt fra gulvet, så slipper du å høre alt naboen bedriver.

Skrevet

Har hatt en nabo fra Helvete. Han var en pedofil jævel! ÆSJ!! Blir kvalm bare av å tenke på det.

Skrevet

Jeg har ikke krangletå masse med naboen, men jeg klarer bare ikke han som person. Også er han irriterende i tillegg. Regelrytter\klager deluxe.

Han og kona er 30-35år og skikkelig perfekte. Han har sjekket alle reguleringsplaner i byggefeltet, og sjekker disse gjevnlig for å finne feil. Han sjekker andres byggeting for å finne feil. Nåde deg om du ikke har alt på stell. Skal alltid klage på noe. Han kaster søppel som han finner på deres vei over på vår plen. Selv om det ikke er vårt dritt. Er mye mer, men vil ikke bli gjenkjent, kona er en typisk dib-dame.

Skrevet

det er litt sånn naboen vår holder på også, bare at hun har gjort en hel haug av tull (glemt å søke i kommunen før salg) som nå er blitt vårt ansvar.. i tilegg henger hun over oss og melder oss til kommunen hvis det er noe som kanskje burde vært søkt om eller ligger i gråsonen..

Og apropo å fjerne øra fra gølvet så bor vi under, har avløpsrøret i soveromsveggen og hører hva hun sier når hun snakker i tlf.. Det er ikke meningen å høre etter, men ikke så lett å la vær når det er som å ha henne i samme rommet.. Det er som sat ingen isolasjon imellom leilghetene her...

HI

Skrevet

Vi har en nabo som skjelte meg ut den dagen vi flyttet inn - for ting vi kunne finne på å gjøre i fremtiden, som å ha rot i hagen vår, selge narko eller sykle gjennom hagen hans. Han kjeftet og bannet, men etterson jeg forholdt meg rolig, endte det med at han ba om unnskyldning.

Men det endte ikke der! Han har truet med å jule opp mannen min fordi han (mannen min) kom til å klippe gresset litt inne på hans (naboens) eiendom (vi hadde ikke gjerde ennå, så eiendomsgrensen måtte peiles inn mellom to staker), han tente på gresset til naboen på den andre siden fordi den naboen saget ned noen trær på sin EGEN eiendom, og han skjelte ut en tredje nabo fordi hun klippet gresset med sin egen gressklipper, på egen plen, og kjørte over noen steiner, og det bråkte litt.

Han skjeller ut folk som går forbi på gaten fordi de ikke går på fortauet, og han kom nesten i slåsskamp med naboen på vår andre side, altså to hus fra ham, uvisst hvorfor, men det skjedde rett foran verandaen til leieboeren vår, som syntes det var ganske ubehagelig.

Så vi fikk et to meter høyt gjerde i bryllupspresang av alle vennene våre. Naboens mor var invitert i bryllupet vårt (venninne av svigers), men hun fortalte min mor at sønnen hennes ikke var en hyggelig person.

Det er ikke nødvendig å spørre eller varsle en nabo om å få sette opp et gjerde, men jeg varslet ham likevel, og etter mye klaging sa han at det var greit, som om han hadde noe valg.

Gjerdebyggeren var en venn av oss, en fredselskende type som syntes det var svært uvennlig å bygge gjerde. Men han skiftet mening etter å ha blitt skjelt ut etter noter av naboen, som helt hadde glemt at han hadde gitt sin velsignelse. Men før første dag var omme, hadde han tilbudt gjerdebyggeren å låne masse verktøy.

Livet er blitt mye bedre etter at vi fikk gjerde. Jeg anbefaler det, men det går jo ikke i ditt tilfelle, HI. Tror kanskje jeg ville flyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...