Gå til innhold

Noen som rømte som barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke bare fant fram en koffert, men virkelig gikk et stykke vekk uten planer om å komme tilbake.

Jeg vet om ei som ble så sint at hun gikk langt, og ble sett mens hun gikk ved et badevann.

Mora sier ennå i dag: "Hva kunne ikke ha skjedd?" Selv om det nå er mange år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange ganger. Haiket langs veien, gikk over isen på fjorden....bare flaks at det aldri hendte meg noe alvorlig.

Skrevet

Jeg og venninna mi rømte. Gjemte oss i en stor skog og var borte kjempe lenge. Så lenge at vi frøs, var sulten, lei og trøtt.

Da vi kom hjem igjen ble vi så skuffet over at ingen hadde savnet oss og at de ikke hadde vært redde. Viste seg at vi bare hadde vært borte i 20min. og den store skogen er altså et lite treholt rett bak huset til venninna mi. Hehe! Gode barndomsminner;)

Skrevet

Jeg pakket med meg saker og gikk min vei når jeg var 9 år, vandret langs veien og prøvde å haike, var vel "savnet" i 6 timer før naboen fant meg nede ved bekken som ligger 2 timers gange fra barndoms hjemmet mitt.. Men, så flyttet jeg hjemme ifra når jeg var 17 år, og har aldri sett meg tilbake..

Skrevet

Jeg og venninen min ville rømme, men ærlige som vi var sa vi ifra til pappaen hennes først.

Han svarte at da måtte vi gå til politiet og si fra (lå 15 min. gange unna).

Så vi gikk til politiet og fortalte at vi skulle rømme og fikk til svar at da måtte vi spise 3 dl rømme så hadde vi rømt!

I tillegg skrev han det ned på en lapp, stemplet det og signerte.

Skrevet

Meg?

Vi gikk tilbake til pappaen hennes og ga han lappen.

Han ble overasket over at vi faktisk hadde gått dit, men lo av politimannens spøk.

Lappen ble rammet inn og hengt opp på veggen deres.

Skrevet

Egentlig burde han kjøpt rømme til oss ;)

Skrevet

Jeg rømte når jeg var 15 år. Pakket flere bagger å dro til en annen by. Ble funnet etter rundt 12 timer å var hjemme etter 15 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...