Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Vet ikke helt hva som er norrønt, men Saga og Tindra synes jeg er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Freija, Frøya,Tuva, Eir, Eira, Embla, Siv
Gjest LilleDina&gutt11 + 2englebarn Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Embla Edda Ulva Frøya Eira Saga Ylva Solfri/Solfrid Solvår Brynja Tora Nanna Tyra Åsa Runa Ildri Alvhild Hildegunn En god del å velge i har selv en sønn med norrønsk navn: Guttorm
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Tyra, Saga, Frøya, Eira, Embla, Tuva (usikker på om det er norrønt)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Gydrid? Hun vil jo garantert bli hentende Gygrid for resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå