Gå til innhold

Norrøne jentenavn? tips??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som er norrønt, men Saga og Tindra synes jeg er nydelig.

Skrevet

Freija, Frøya,Tuva, Eir, Eira, Embla, Siv

Skrevet

Gå for Gydrid eller Torlaug!

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn
Skrevet

Embla

Edda

Ulva

Frøya

Eira

Saga

Ylva

Solfri/Solfrid

Solvår

Brynja

Tora

Nanna

Tyra

Åsa

Runa

Ildri

Alvhild

Hildegunn

 

En god del å velge i :) har selv en sønn med norrønsk navn: Guttorm

Skrevet

Tyra, Saga, Frøya, Eira, Embla, Tuva (usikker på om det er norrønt)

Skrevet

Idun, Frøya og Eira er fine synes jeg!

Skrevet

Gydrid? Hun vil jo garantert bli hentende Gygrid for resten av livet.

Skrevet

Ylva er jo helt nydelig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...