Gå til innhold

Oslo treff for juli magene :)


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann;)

 

veldig bra initiativ, men nå om dagen går tiden i ett med jobbing og planlegging av 50 årslag, kommer sterkere tilbake ;) er alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne, men er midt i eksamensperioden og pollen har slått meg helt ut:( Kanskje får jeg til å bli med i juni etter at eksamen er over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vill vara med :) Vet inte hur det är med träffar på Lambertseter nu ... Är mitt inne i examen perioder och praksis men en liten träff hade ju varit skoj ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg vil også gjerne være med på et treff:-)

Tror det kan være lurt å foreslå en dato med tidspunkt og sted litt fram i tid, en uke eller så, også se hvor mange som melder sin interesse! Da rekker kanskje flere å se oppslaget og planlegge med å bli med??!!

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut siden det er mye som skjer med eksamen osv. om dagen. Kanskje slutten av mai/ begynnelsen av juni er bedre? Da er hvertfall jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg vil også veldig gjerne være med på et treff :) Har fullt opp tom 31.mai, så i juni en gang hadde vært perfekt. Er jo sikkert ikke alle som kan den datoen det blir, hva med å finne ett par datoer så kan de som kan en eller flere komme på dem de ønsker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg 7 juni! Kom med tilbakemeldinger på dag eller kveldstreff! Så lager vi en egen tråd på endelig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det laget nye tråder for treff! Ett på dag og ett på kveldstid, bare å hvie seg med :-)

 

Jeg ser forresten at jeg ikke kan se alle innleggene på denne tråden.... bla ett fra junior84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...