Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 - At man kjeder seg - At man ikke lengre elsker sin partner - Trenger spenning i livet - Kjærringa / gubben er en idiot - Man blir forelsket i en ny - Man går på en smell i fylla osv. osv....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Mange grunner ja, og ikke alle trenger å stikke så dypt heller.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Spør eksen min, han var en ekspert på slikt.....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Fordi ansvar ikke stikker så dypt hos alle. Før måtte man jobbe for alt (for å holde familien sammen, for å få mat på bordet, for å ha klær på kroppen osv osv). Nå får man alt opp i hendene, og om man faller blir man plukket opp av andre. Mange lærer ikke hva ansvar faktisk betyr, de vet ikke at man må jobbe for ting, og klarer ikke se konsekvenser av egne handlinger.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Fordi de er noen udugelig idioter, som kun kan brukes som skyteskiver. Alt annet er bare dårlige bortforklaringer!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 I mitt tilfelle er det fordi mannen min er NULL interessert i sex. Vi har sex max 2 ganger i året. Så da må jeg ordne meg på andre måter. Han er inneforstått med det, men ønsker ikke å vite om når, hvem, og hva... Jeg har en fast venn som jeg møter nå og da. Ingen faste avtaler. Bare hvis det passer sånn. Vennen min har samme problemstilling hjemme.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 En av mine ekser var utro fordi "dama var så fin og jeg var så full". Priceless forklaring.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #10 Skrevet 30. april 2011 - Fordi vi savner noen - Savner litt spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå