Gå til innhold

En veninne av meg har blitt voldtatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for henne...hun er så klart veldig preget av situasjonen og virker veldig trist og utenfor. Altså hun "kjente" denne mannen og var på besøk hos han (bor på samme sted) og da tok han seg virkelig til rette uten hennes samtykke. Altså sex mot hennes vilje.

Jeg bor et godt stykke unna henne uheldigvis og har snakket med henne på telefonen opptil flere ganger etter dette skjedde og vi har også en felles venninne der hun bor som stiller opp 100% heldigvis.

Hva kan man gjøre? Er livredd for henne akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske at du kunne besøke henne.

Men du må bare fortelle henne at hun kan stole på deg og at du vil stille opp for henne uansett. Jeg vet ikke. Håper hun har anmeldt det og at helsevesenet er inne i bildet.

Skrevet

Jeg støtter henne så klart 100% noe hun vet veldig godt etter maaange års vennskap. Helsevesenet er inne i bildet, var der samme kveld dette skjedde og politianmeldelse får jeg håpe kommer etter hvert.

Hun er litt usikkert i forhold til dette med tanke på hva som evt. kan skje i etterkant vist nok. Jeg tenker "så klart den drittsekken skal anmeldes"

Skrevet

Søstera mi ble voldtatt for noen år siden.. Anmeldte men kom ikke "lengre". Før noen måneder siden sto han uten for gårdsplassen hennes! DRITTSEKKER!! Hater han så fælt.

Men når det kommer til spørsmålene.

Det er ikke lett å vite hva man skal gjøre.. være der før henne, støtt opp om hun trenger noen å prate med og slik.. Vil hun ikke være alene, vær hos henne om det er mulighet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...