Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Etter fødelsen for 7 mnd siden, har jeg hatt 15 kg for mye på kroppen. Veide 86 kg. Nå har jeg gått på lavkarbo de siste 2,5 ukene, og allerede gått ned 5 kg. Jeg kan se det selv, og merker det på klærne at jeg har blitt tynnere. Min svigermor sier hun kan se det, min samboer, og venninner. Disse folkene ser meg OFTE, så det burde være vanskligere for dem å se det enn min mor, som bor i en annen by. Sist min mor så meg , veide jeg 86 kg ,nå veier jeg 81. Hun kom på besøk igår, og sa hun ikke kunne se jeg har tatt av meg!! Er det virkelig mulig? Jeg tror hun bare sier det for å såre, for å få seg selv til å føle seg bedre (ja, hun er en slik person..) Hun har gnålt om vekta mi siden etter fødselen, og jeg hadde nå gledet meg til å "vise" meg til henne, slik at hun kunne si noe positivt!! Men så sier hun bare "neeeiii.... kan ikke se det jeg asså...." Så mitt spørsmål er : er det virkelig mulig at hun ikke kan se jeg har tatt av meg 5 kg? Eller er hun bare dust?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg veide 81 kilo etter fødsel og er nå nede i 74kg. Ser det selv, men de eneste som har sagt noe er de som har vist at jeg slanker meg. Ingen andre, ei heller min mor, har kommentert det.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Ikke for å virke demotiverende, men 5 kilo er ikke så veldig mye....Med mindre man veier 50 kilo i utgangspunktet, da syns jo 5 kilo veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Neida, men 5 kg er masse for meg, når jeg har stått på stedet hvil siden fødsel Men jeg har fortsatt mye igjen, men ville tro 5 kg syntes godt når man veide så mye u utgangspunktet HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Uansett så er det dårlig gjort av din mor å ikke skryte over innsatsen din når du først har fått det til. Du får bruke det som motivator, og tenke at du nå skal du jammen vise henne!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 5 kilo er lite, når man vet at to forsvinner bare man tømmer ryggen skikkelig og drikker man for lite noen dager forsvinner et kilo til..De som kommenterer det gjør det nok mest for å være hyggelig. jeg mener ikke være slem,altså.. men vær fornøyd med deg selv hvis målet er å gå ned. du får bare vise morra di med å gå ned 5 til. Da ser hun det hvertfall..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Husker at jeg gikk ned 13 kilo etter første svangerskapet før noen kommenterte det. Og når kiloene først begynte å renne av, tok det liksom aldri slutt...plutselig var 33 kilo forsvunnet, og jeg så skikkelig sjuk ut Ikke kjekt å få spørsmål om man har fått kreft eller noe siden man ser så pjusk ut. Var bare forbrenningen som kom helt ut av kontroll.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Ok, takk for innspill! Mulig det ikke syns så godt som jeg håper da Men 5 kg til, da burde det hvertfall synes HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå