Gå til innhold

Tyrefekting er bedre enn dyr på sirkus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oksene har hvertfall liv hvor de har det bra frem til tyrefektingen. Sirkusdyr plages og lider mesteparten av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som kommer fra seriøs oppdrettere ja

Skrevet

Det syns jeg også. Mye mer action enn døve sirkusponnier og kjedelige linedansende bikkjer! Ja til tyrefekting!

Skrevet

Er du seriøs, HI?

Skrevet

Nå er jeg ikke spesielt for dyrefekting eller sirkus, men ei venninne fra Spania fortalte at gode tyrefektere bedøver tyren, slik at den ikke kjenner noe smerte. Det er derfor de er så påpasselige med å sette sverdene oppå "pukkelen", da vil hodet komme mer og mer ned etterhvert som de blir bedøvd, og da setter tyrefekteren dødsstøtet.

Skrevet

Synes begge deler er forkastelig og boikotter både sirkus og tyrefekting. Men at oksene har ett bedre liv enn sirkusdyrene frem til de skal i arenaen er jeg enig i.

Skrevet

110% seriøs. Jeg er ekstremt imot tyrefekting, så det bør fortelle deg hva jeg synes om sirkusdyr. Men oksedne blir godt ivaretatt av de seriøse aktørene. Sirkusdyr lider på helt generell basis.

Skrevet

til HI

Kanskje du faktisk burde sette deg inn hvordan disse oksene har det før tyrefekting??

Tror neppe du har det...

Jeg har bodd i Spania fra jeg var 3 til jeg var 23.....de har det IKKE godt!!

Skrevet

Da har du frekventert ræva miljøer. Jeg kjenner personlig to store oppdrettere og de behandler oksene sine svært bra. Seriøse oppdrettere gjør det. Forøvrig er jeg mot tyrefekting, men jeg er (Som alle andre intelligente mennesker med et moralsk kompass som virker) imot sirkusdyr.

Skrevet

Piss preik. ANGORA sirkus dyra har det så flott.

Skrevet

Sirkus Angora? hvilket sirkus er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...