Gå til innhold

Gruer meg så til planlagt keisersnitt på onsdag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha planlagt keisersnitt på onsdag av medisinske årsaker..... Og jeg gruer meg så, overalt leser man jo om alle komplikasjoner som kan oppstå, hvor stor operasjon det er etc. Nå har jeg kommet dithen at jeg nesten er redd for å dø under operasjonen! (Ja, jeg vet det er irrasjonelt, men....) Jeg har et barn fra før, og det gjør meg enda mer redd for at noe skal skje meg. Noen som har noen gode ord å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke være nervøs. Jeg har vært gjennom 2 planlagte ks og kan fortelle deg alt om mine. Send meg en pm så skal jeg fortelle!!

Skrevet

Ikke noe å grue seg til. Har også hatt to planlagte. Flotte opplevelser. Fokuser på det store her. På onsdag skal du få møte babyen din!!! Herlig. Gled deg:-)

Skrevet

Planlagt ks var en hundre prosent fin og fredelig opplevelse, og hverken der eller med hastesnittet opplevde jeg noen som helst komplikasjoner. Lykke til!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Skjønner hva du mener med å grue deg ja, jeg var helt nervevrak de siste dagen før ks!

Husker jeg hadde de verste tankene på forhånd, men alt gikk veldig bra. Jeg hadde også planlagt ks, men barn som lå i tverrleie. Derfor var det vanskelig å få henne ut. Så må ærlig innrømme at selve operasjonen ikke var så morsom, men det er også fordi jeg er skikkelig pingle når det kommer til sykehus, blod osv;) Men tiden etterpå gikk kjempe greit, var selv oppe og gikk samme kvelden.

Så prøv heller å fokuser på at du snart skal få treffe det nye lille familiemedlemet deres, i stedet for å fokusere på operasjonen. Og ikke minst, så deilig å bli kvitt den store magen;)

Lykke til på onsdag, er sikker på at det går kjempe fint!

Skrevet

Hei :) Vil prøve og berolige deg med at dette helt sikkert kommer til og gå bra . Jeg har selv hatt 3 keisersnitt og skal nå igjennom mitt 4 . Det har gått kjempe bra hver gang. Prøv og tenk på at det varer i kort tid og at du får noe helt vidunderlig i armene straks dette er over. Alt er planlagt og tilrettelagt for deg under keisersnittet,så dette komer til og gå helt som det skal :). Ønsker deg masse lykke til med keisersnittet og tiden fremover :)

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg var skikkelig nervøs selv. Begynte faktisk å grine for jeg gruet meg sånn.

Men det hadde jeg absolutt INGEN grunn til! Sykepleierne, jordmødrene og barnepleierne på sykehuset var verdens beste :)

Roet meg ned kvelden før, satt lenge å snakket med meg. Jeg begynte faktisk å glede meg :)

Mannen din får jo være med inn på operasjonsstua også. Holde deg i hånden, stryke på deg, felle en tåre sammen med deg når dere hører det første skriket :)

Det går så rolig for seg under planlagte ks at det er mer stress å handle uten handleliste :P

Masse lykke til på onsdag! Dette går supert :)

Og gratulerer med nurket på forhånd :)

Skrevet

Ikke les for mye på nett!

Mitt planlagte ks ble en veldig fin fødselsopplevelse! Ikke hadde jeg mye vondt i ettertid heller. Var på juleavslutning med eldstemann dag 6 etter ks, formen var på topp.

LYKKE TIL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...