Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hva serverer dere når dere får besøk av noen som går på lavkarbo dietter?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Ikke noe spesielt, hvorfor skal man det?
Tante Blås Squaw Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Når vi ber folk på mat, spør vi alltid om det er noe spesielt vi bør ta hensyn til. Noen er lavkarbere, noen tåler ikke kjøtt som har vært nedfryst, noen er veggiser...det fins så mange gode råvarer å lage deilig mat av for enhver smak, så det er null problem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå