Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Når de har gjort noe galt ,ikke vil høre ol ?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Helt greit, og fornuftig, å ta dem i armen så hardt at man holder dem fast, men ikke greit å hplde dem hardere enn nødvendig for at det skal gjøre vondt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Min første tanke er at det er ganske lavpannet å føle man må bruke fysisk makt mot barn... Allikevel ser jeg behovet en sjelden gang. Desverre ser jeg nok av idioter som tar hardt tak i ungene, rister godt og passer på at frykten sitter godt i dem. Stakkars unger. Generelt mener jeg at de som må utøve fysisk makt ovenfor er relativt tilbakestående.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Dersom det trengs, ja. Men "desverre" er ikke min datter smart nok til å forstå at når det først kommer til det punktet at jeg velger den type måte å håndtere en situasjon på, så er grensa nådd for meg...så hun bare fortsetter. Det er da jeg er glad at sperrene er såpass på plass at jeg ikke kaster hu i veggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå