Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Var og prøvde amme BH i dag, men det fantes jo ikke med spiler! Jeg klarer ikke BH uten spiler. Finnes ikke dette? Hva har dere andre med store bryster brukt?
Gjest ->>- Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Her: http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiseranswered.asp?dept=Maternity_Underwired_Bras&answerhandle=11934&searchhandle=A%3dwomenswear+not+in+olet~B%3dwomenswear+not+in+olet~D%3d12~E%3d0^0^2^LifeTime~G%3d11879^2~K%3d4~L%3d1~M%3d15~N%3d3~&originalquery=Womenswear+not+in+olet&answerhandleback=11934&cm_re=lhn-_-Shop-_-cta11_Underwired Det er jo nesten tvilsomt at du får linken til å funke, men altså: figleaves.co.uk, velg maternity og velg underwired. Plenty å velge i. Jeg har ikke prøvde amme-BHer derfra, men er godt fornøyd med butikken på generelt grunnlag. De er såpass mye billigere enn norske sjapper, at det stort sett lønner seg selv om pakka får forenklet tollgebyr og moms.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Det er større risiko får å få brystbetennelse når du bruker amme bh med spiler, men når du er klar over det er det bare å passe på det. Jeg brukte uten da jeg ammet første, men likte det ikke så hadde med da jeg ammet andre.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Amme bh fra Freya. Selges på nettet. Den er uten spiller med så godt sydd at det holder ting oppe og på plass.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Hvorfor er det større risk for brystbetennelse?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Jeg sleit også med å finne stor nok amme bh med spile, på h&m, cubus, lindex osv, da jeg er skeptisk til å bestille på nettet fordi man ikke vet hvilken str man skal ha og mye styr med å sende tilbake, gikk jeg innom en triumfbutikk og har aldri fått så god service i en butikk noen sinne, de hjalp meg med å finne str og desverre hadde de ikke den str jeg trengte så da bestilte de opp i flere forskjellige str og ringte meg opp etter etpar uker når bh`ne var i butikken, den ene passa og er den beste bh`n jeg har hatt dessuten fikk jeg med vareprøve fra libero på ammeinnlegg og badeolje i en søt liten toalettmappe. Bh`n kom på 300kr Lykketil
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 spar kjøp har triumph amme-bh med spile i stoore str!! og change!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå