bolla10 Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Jeg er hjemmeværende med to små, en på snart 2 og minstemann på 1,5 mnd. Er begynt og bli passe frustrert over samboeren min nå. Hadde jo såklart forventet og få hjelp av han når han kommer hjem, men er desverre lite med det. Skifter på eldstemann og legger h*n etterpå. Men får jeg hjelp med babyen da?? Neida.. H*n må jeg fint ta meg av helt alene. På kveldene er han så sliten etter og ha vært på jobb, så går tidlig og legger seg.. Til tider uten og si ifra en gang.. Tenker ikke på at jeg er hjemme med de to små hver dag, og at kanskje jeg kan bli trett og sliten.. Og hvem må ta seg av minstemann på natten når h*n våkner, joda er nok med det også. Og i helgene da, trodde jeg at han var mer hjelpsom. Men neida, da skal han bare hjelpe venner og kjente med et eller annet (såklart er det greit med litt ekstra penger i lommen), og da sitter jeg her som vanlig med de to små. Og ikke nok med det, men så er han i tillegg en såkalt "mammadalt", må kjøre henne på butikker i tider og utider (nei, hun har ikke lappen selv). Og atter en gang må meg og barna være hjemme. Kjenner jeg er sååå frustrert!!! Hvet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Noen med gode råd her?? Tar imot med stor takk!! Åhh var godt og få ut litt frustrasjon! Jeg elsker han, og vi planlegger og gifte oss når økonomien blir litt mer stabil her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå