*bolla pinnsvin* Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Skal på sirkus neste uke med femåringen min og tenkte å ta med toåringen også, men bestemoren mener hun er alt for liten og at hun ikke vil ha noen glede av det. Hva tror dere? Ta med eller ei? Hun er ei ganske tøff lita jente og jeg vil ikke tro hun blir skremt av høy musikk og sånt.
3småtroll♥ Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Vi hadde med lilleknott i fjor da han var 2 år ganske nøyaktig og det gikk kjempefint! Han snakket om elefanter i mange mnd etterpå
ellen-propellen Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Min var under to når hun var på sirkus første gang.Storkoste seg:)
Bettybu Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Toåringen vil nok ikke se det fantastiske i enkelte akrobatiske øvelser, men.... Tror det er gratis for barn opp til 2 år.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå