Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 En mann som kan få raserianfall for de merkeligste bagateller, og det kommer som lyn fra klar himmel. Han skriker, kaster ting i veggen. Avbryter samboeren demonstrativt dersom hun prøver å si noe, stikker fingrene i ørene og synger høyt for å vise at han ikke vil høre. Reagerer ikke det minste på samboerens fortvilelse og tårer, kan se henne bryte sammen uten å løfte en finger. Tar ikke hensyn til om andre overhører konfliktene. Går midt i en konflikt, forlater huset, selv om han vet at samboeren synes det er grusomt når han gjør det. En venninne av meg opplever dette. Jeg mener det er psykisk vold. Er det det?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 En utrolig barnslig guttunge er det. Men psykisk vold vil jeg ikke si at det er.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Jeg må legge til at de har vært gjennom flere runder på familievernkontoret for å løse opp i problemene. Hun har forklart hvor sårende og opprørende hun opplever oppførselen hans. Han gjør dette med vilje, som en hersketeknikk. De sliter, men hun ønsker å redde forholdet for barnas skyld, og på meg virker det som om han nyter å se hvor langt han kan presse henne, fordi hun er så redd for brudd. Jeg ser at hun er i ferd med å bryte helt sammen, hun er mager og sliten og rett og slett ulykkelig. Jeg mener at det han gjør mot henne er lik ille som å banke henne opp, men jeg klarer ikke å få henne til å se det. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå