Alida*Englebarn Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Jeg kom fra jobb i går og var øm ved skrittet, tok et speil og så tykke blodårer rundt åpningen men mer ved huden. Jeg ble så sjokkert, har ikke hatt det før. Jeg Har lest at det forverrer seg når man er gravid, har overvekr og sitter mye. Jeg varierer med å gå, sitte og stå på jobben. Plages av tunge bein når jeg står mye og sommervarmen på jobb gjør med tung i beina. Jeg jobber i barnehage og for meg er det ikke en god jobb som moden gravid, særlig nå når ungene er så mye ute. Sandkassen er ikke et godt sted å sette seg, en stol i skyggen kan gjøre nytten, men jeg er avhengig av å sette beina høyt og ligge av og til. Det lar seg ikke gjøre å ligge for da velter det unger over meg, hmmm. Svimmelhet er også en greie, huff nå kommer slitet på jobben, jeg er i uke 26.
lille frø, mor til to Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Dette synes jeg du bør ta opp med legen. Du skal ikke behøve å ha fysiske plager eller slite deg ut på jobb. Snakk også med arbeidsgiver om det er mulig å tilrettelegge arbeidsdagen din slik at du kan få ligget å slappet av med beina høyt innimellom. Er ikke det mulig så kan du jobbe litt redusert. Lykke til videre med svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå