Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 ..hvor lang tid gikk det fra den gikk og til fødselen kom i gang? - Og hva slags andre tidlige symptomer hadde dere på at fødselen nærmet seg? Jeg er ca 39 uker nå, og slimproppen gikk i går. Føler også at barnet beveger seg en del mindre enn vanlig. Magen har også sunket litt. Men altså, hvor lang tid gikk det for dere?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Dytter... Min gikk i går morges (+ tegningsblødning) og har hatt rier med ujevne mellomrom siden natt til fredag så vil gjerne ha svar på dette jeg også. Har passert både ul og menstermin..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Hos meg gikk slimpropp og vann samtidig, og riene kom ganske rett etterpå. Men har hørt om mange som går i flere uker. Men jeg hadde mye kynnere hele dagen da, og det var nok åpningsfasen. For tre timer etter at vannet gikk hadde jeg 7 cm åpning, og overrasket jordmor litt i grunn.. Og en time etter det igjen hadde jeg full åpning! Her ble også babyen myye roligere før det satte i gang på natta. Lykke til begge to!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Hadde noe slim (med blodtråder i) kl 24.00 og kl 13 var bebisen født Hadde hatt litt menssmerter hele dagen, men ikke regelmessige. Fikk kraftige rier rundt 06 og dro da til sykehuset. Hadde da fra 24-06 vanlige menssmerter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå