Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Her er mine: Bruk tekstiler til å pakke rundt skjøre ting, de skal være med uansett og ingen grunn til å flytte med seg flere årganger aviser. Merk alle esker på ALLE sider, med innhold og rom de skal til, du vet aldri hvilken siden du ser i eskehavet og da slipper du lete for mye.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Pakk i banankasser. Gratis, sterke slik at de tåler å stables, like store slik at de tar lite plass når de stables og uansett hva du putter opp i dem blir de aldri for tunge til å bære.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Spar på småesker i forkant så du kan beskytte skjøre pyntegjenstander, og bruk tynne silkeskjerf, f.eks, til å pakke rundt dem.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Bøker kan med fordel flyttes i bæreposer, lettere å bære. Ikke minst om det er trapper. Men bare om du skal flytte rett ut og rett inn, ikke om du skal mellomlagre, selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Be om esker på vinmonopolet. Da får du esker med ferdige skillevegger slik at du bare kan sette glassene oppi og slipper å pakke dem inn i aviser/tekstiler ol
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 He, he, du har ikke særlig mange bøker skjønner jeg. Måtte vel hatt en million poser jeg om jeg skulle gjort det på den måten...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Vel, har gjort det med rundt fem bokhyller tak-gulv. Mange venner og mange bærere og kjapt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå