Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Kysser du og mannen/samboeren/kjæresten hver dag?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Nope... men så reiser han en del i jobben da;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Et eller to morgenkyss, så kysser vi noen ganger fr han drar på jobb. Kysser som takk for maten, kysser hvis man gjør den andre en tjeneste, kysser fordi vi bare har lyst til det og ofte i samme slengen med at man gir komplimenter. Og så når han drar på jobb og når han kommer hjem igjen. Og godnattkyss, så klart. Og dette er det absolutte minimum her i huset. Vi er nemlig nyforelska på tredje året vi.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Nei, det er umulig siden han er endel borte pga jobb, men vi kysser hver dag når han er hjemme :-) Minner meg på om hvor mye jeg savner ham akkurat nå. Når han kommer hjem så kliner vi som tenåringer, det samme når han skal reise. Vi er gift, har bodd sammen i 7år og har 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 ja,hver eneste dag kysser vi.hver morgen når vi sier ha det og når vi møtes igjen etter endt arbeidsdag,samt vi kysser god natt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Ja, så sant ikke en av oss er bortreist.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Ja - når vi ikke har omgangssyke eller streptokokker på besøk...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Nei:( Har en liten down-periode her. Savner det:-(
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 Nei, det er faktisk sjeldent vi kysser. Kysser ikke alltid når vi har sex heller. Men det er min feil, for jeg liker ikke å kysse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå