BareMeg73 Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Vi skal gifte oss på Kypros i sommer. Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe/leie med meg bryllupskjole eller ha på meg en pen "vanlig" kjole. Hva syns dere? Vi har med oss to barn så det blir ikke noen fest etterpå. Om minstemann ikke er for trett skal vi spise ute, det er det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Vi giftet oss i Tingretten og jeg hadde på meg en finere "vanlig" kjole. Husk å ta bilder! Alltid gøy å ha i ettertid!
BareMeg73 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Har du tips til hvor jeg kan finne litt finere vanlig kjole?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Brudebutikkene selger også finere kjole/selskapsklær. Jeg kjøpte en lys lett sommerkjole i "silke". Jeg har sett den samme kjolen i butikker hvor de selger "koneklær". Slike butikker har flotte kjoler. Man kan finne alt fra ballkjoler til enkle korte kjoler i "brudebutikkene", Om du er i nærheten av Rogaland anbefaler jeg Miranda ved Kvadrat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå