Gå til innhold

andre som er supre i formen nå mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken har formen virkelig kommet, har termin om 16 dager:)

plutselig er alt blitt så lett, mindre sliten og driver å fikser og ordner alt mulig;) toppers;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja toppform her: ) Kun 4 dager til termin og freser rundt som normalt : ) Utrolig deilig for da går dagene fort, sitter ikke å venter på at noe skal starte men håper det gjør det snart : ) Eneste ubehag er at jeg får en nerve i klem når jeg ligger på siden og det er veldig vondt når jeg reiser meg og går de første skrittene men så forsvinner det - så det er kun en liten bagatell : )

Skrevet

Jeg er ikke helt på slutten - har en måned igjen - men jeg er også i super form, og pleier å være det i mine svangerskap. Jeg husker spesielt med førstemann at folk sa ting som "Men har du termin om 3 dager? Hvorfor er du ute og farter?" Em, fordi det var ingen grunn til å holde seg hjemme?

Skrevet

Ja formen min de siste fire ukene har vært upåklagelig ;) har vært i kjempe form både psykisk og fysisk.. men fredag kom hormonene, som ikke har vist seg tidligere. Termin idag og skuffelsen er STOR over at hun ikke allerede har meldt sin ankomst.. Var sååå sikker på at hun skulle komme litt før, men idag er altså dagen og ingenting har skjedd, det kan selvfølgelig fortsatt skje, men har lite troen på det. Er overhodet IKKE forberedt på å gå på overtid, ikke mannen heller ser jeg, så det blir noen laaange dager den neste uka.

Har gjort alt som skulle gjøres før sommeren ute, alt til babyen er klart og det er ikke så mye annet å gjøre enn å slappe av og lade opp, men det er jammen lettere sagt enn gjort..

Ha en fin søndag jenter ;)

Skrevet

i og med at det bare er 6 dager til termin føler jeg meg veldig pigg!

Fort sliten i korsrygg ol.

Men føler meg ganske bra :)

Bare veeeldig utolmodig på å møte den lille jenta vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...