Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Lyst å lage noe snadder:) (lasagne, pizza, taco o.l er ikke hva jeg tenker på da)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 skal alle spise taco pizza of lasagne eller?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 taco, pizza OG/eller lasagne hvis det var mer forståelig.. Lurte bar epå det siden ingen hadde kommentert innlegget..å siden jeg skrev at jeg ikke ville ha disse tre rettene så virker det som de fleste skal ha det i kveld.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Noe godt kjøtt med fløtegratinerte poteter..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 åja sånn! Hihi ikke helt med i dag! Biffsnadder og kylling og ris liker vi godt her i huset!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Scampi med risnudler, grønnsaker, chilisaus og cashewnøtter Marinert scampi med foccacia til forrett og biff med råstekte poteter og soppstuing til hovedrett. Masse forskjellige makiruller og sushi Kyllingfahitas Hjemmelagde vårruller med ris og grønnsaker Vietnamesiske vårruller Chiligryte med godt brød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå