Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Ingen er så trygg i fare er jo selvfølgelig med, men hva ellers?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Selvfølgelig Milde Jesus. Den har vi også tenkt på.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Om du tenkjer på i kyrkja, så er det vanlegvis ikkje dåpsfolket som bestemmer det, men presten. Me hadde ikkje sangar heime, men har vore med på at nokon har trykt opp sangar til bordet. Svein Ellingsens "fylt av glede over livets under" er ein fin dåpssalme som ofte vert brukt i kyrkja. http://www.fredrikstad.kirken.no/index.cfm?id=67119
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Ja det er til kirka. Jeg har blitt spurt av presten om jeg har lyst til å finne salmene selv, og det har jeg faktisk. Det er en kirkereform på gang som presten min er veldig opptatt av. Det er i tillegg til de gamle gode kommet veldig mange nye salmer i det siste, som kan være tatt i bruk noen steder, og som snart vil komme i resten av landet på grunn av reformen. Tusen takk for tipset, jeg skal vurdere den. Vi skal ikke ha salmer i selskapet, men vi har en tradisjon med å lage våre egne dåpssanger til dåpsbarna i vår familie, så sang blir det der også. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå