Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Staselig dame, siste monark av den gamle skole, forestill deg å bli dronning midt i tjueåra over det eneste skikkelige monarkiet og imperiet i nyere tid. Ja, streng og hard også - men i alle fall ikke uinteressant.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Hun ser ut til å kunne bli like gammel som dronningmoren. Kanskje de rett og slett hopper over Charles i tronfølgen? Hvis det er sant at hun ikke godtok Diana syns jeg det var stygt gjort. Men hun er helt sikkert en ordentlig og flittig person.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Hadde jo vært fint å se henne smile en gang.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Jeg syns hun har hvitt hår. Og jeg syns hun går med altfor mye fargerike klær. Og jeg syns hun skulle dra til Oprah og gi et dybdeintervju ang. Diana.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Tror hun er en klok og hyggelig dame. Hun ble dronning for mange år sidne, kan tenke meg den hvor streng og beskyttet oppvekst hun har hatt...ikke rart hun er litt konservativ og gammeldags... Det er vel de fleste gamle også? Min mormor er 86år, hun er skikkelig gammeldags og rynker på nesen bare jeg never alkohol,fest eller andre slike ting..hehe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Haha, min 94 år gamle bestemor er den jeg kjenner som rynker aller minst på nesen når noen nevner alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå