Gjest cunning stunts Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hilsen jentungen. Jeg digger unger med ordet i sin makt. Ellers må bryllupssendingsoppsummeringsgreia til tv2 kl seks i går kveld være det mest ELENDIGE som er laget noensinne. Den som klipte og limte sammen møkka bør sparkes, så jo ikke en eneste kjole, eller en eneste kongenglig utover W, K og Harry, knapt nok Kates kjole, og hvem faan er interessert i en lam og døv bryllupspoplåt med repetisjon av de samme bildene nok en gang, og dessuten hadde hele opptaket sanktveisdans.
Gjest cunning stunts Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Hm. Her er man visst innlogget selv om man får feilmelding ved login uanfaansett hvilket nick man prøver. Jeg tar til etterretning og prøver igjen som meg selv.
Gjest amandine Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg fikk ikke med meg noe som helst, kun et kjapt blikk av dronningens gule kreasjon som flimret i et butikkvindu på lørdag. En kjole jeg førøvrig av min republikaner-morfar på 91 fikk referert som en vederstyggelighet av en reddsom gul affære med noe pompøst flosshattliknenede uvesen på toppen! Og jeg er helt enig med jentungen, og mener faktisk at Waitie-Katie(som tidligere nevnte morfar syntes var et ufattelig festlig navn) skal være takknemlig for at hun er penere en W er kjekk. For han er ikke mye kjekk!!
Gjest sug lut Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes William er søt, jeg, men ellers enig med ungen. Dronningen har jeg sans for som fenomen, og hun kan være hvilken som helst farge, faktisk, hun er hevet over det meste.
Gjest amandine Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Kanskje det bare er det at jeg er så ufattelig glad for at mannen ikke er kongelig som gjør det. Det i seg er nemlig nok til å kunne gjøre den vakreste drømmeprins lite attraktiv i mine øyne. Republikaner som min morfar. I teorien iallefall. Man er jo glad for at ikke alle som kan velges som president blir det.
bIomstre Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hm, det eneste jeg har fått med meg er min mors uttale om at kjolen til Mary var nyyyydelig... jeg har i ettertid skjønt at det var noe kongelig det var snakk om og at hun mente Kate... Og hvem som er penere enn kjekk vet jeg i allefall ikke. Deilig med ferie! Synd den ikke varte, men da rakk jeg i allefall hjem til blomstring av duetre (venterispenning). :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå