Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Han er direkte ustabil føler jeg. Sist gang, for en uke siden hadde han henne sist. Han ble sint på meg forrige onsdag, og Fredag når han skulle ta ut resten av tingene sine av leiligheten hadde han totalt rasert den mens jentungen på 2,5 var tilstede. Det så helt jævlig ut. Jeg kom hjem en tur på Torsdagsformiddag i påsken, og da gikk vesla rundt i en full bleie, skitten body, skitten i ansiktet og vandret rundt alene i leiligheten mens faren lå inne på soverommet og så en film.. Fredag når jeg igjen overtok henne hadde han da rasert leil, jentungen gikk rundt i nattklær og hadde igjen en full bleie kl 14.30 på ettermiddagen når jeg tok henne opp etter ettermiddagsluren hennes. Han sier JEG har ødelagt forholdet imellom han og datteren, noe jeg ikke har. Jeg har strukket meg langt for at de skal kunne ha samvær. Men det direkte bekymrer meg at han lar det går utover henne når han er sinna på meg.. Skal jeg snakke med barnevernet kanskje? Han klarer ikke se jentungen sine behov fremfor sine egne, jeg synes ikke han er skikket som forelder. I forrige uke sa han til jentungen " XXXX, kan du si at mamma er hore? HORE" Også fikk han henne til å gjenta det han sa..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Du har skrevet om dette flere ganger på andre forum her inne og fått mange svar. Kanskje du kan lese de svarene du allerede har fått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå