Gå til innhold

oioioi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk opp for meg at jeg skulle hatt mens forrige søndag. Må nok ta meg en liten tur inn til apoteket. Og det TIDLIG når de åpner. o_O

Har blitt bedt ut på fest av noen jentevenner imorgen kveld. Sitt her nesten i panikk å prøver finne ut en god unnskyldning hvorfor jeg ikke kan komme, hvis at det nå viser seg at det er en liten en i magen.

Noe bra forslag på unnskyldinger? :D

gruer meg å samtidig for å fortelle gubben. Vi har tre barn, og han har poengtert litt vel mye i det siste at han syns det er nok med de tre vi har nå, en bra stund til. Eller som han sa; kan ihvertfall vente 5år til neste.

For min sin del gjør det ikke noen verdens ting om det kommer en liten til.

Spørsmålet er om jeg klarer av å sove i natt?!

Kjenner jeg er barnslig glad over det å.. men samtidig litt redd for å bli alt for glad.. ifall at mensen bare er forsinket..

Men nesten ei uke? satan.. Håper klokka går fort.. for jeg vill til apoteket nuuuu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Gi en lyd når du har testet da:)

Skrevet

Blev to små strek på testen... O.o

Så no trøng jeg en go unnskyldning for at jeg ikke kan bli med ut i kveld. Uten å avsløre nyheten.. hehehe...

Skrevet

si at gubben ikke føler seg bra og at du må passe barna?

Gratulerer forresten!

Skrevet

GRATULERER!!!!!! Bare si at du har magasjuken eller noe ;) er jo ikke direkte løgn... du har jo noe i magen som gjør det vanskelig å drikke noe som helst....

Skrevet

Om du drar på vors først, er det jo bare å kjøpe alkoholfri drikke å slenge den på ei alkoholholdig flaske;)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også tre barn, men vi har sagt stopp. Tror mannen hadde dånt hvis jeg hadde blitt gravid. Jeg hadde sikkert dånt litt selv også :P

Hilsen første anonym som svarte deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...