Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Ingen som vet om no symptomer da? Vil ikke ringe Er bare noen timer siden jeg var nær rottegift.. har sittet i bil i 12 timer, og føler meg skikkelig uggen nå.. Begynte å tenke på at jeg var nær rottegift, og begynte derfor og søke.. Men fikk mest opp om katt & hund. Får jo flere plager når jeg begynner å tro det selv også!
Lille-Pernille Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Du bør ringe giftsentralen dersom du eller et barn har fått det i seg. Meg bekjent så er "rottegift" et kraftig blodfortynnende middel, og rotta dør da den ikke har egenskapen av å kunne kaste opp dersom den spiser noe den ikke klarer å fordøye... Men det var jo ikke det du spurte om! RING! Ikke spør her...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Vel, det lå strødd utover og jeg råkte nok no.. senere tenkte jeg ikke mer over det, og med angsten jeg har så biter jeg negler støtt.. Er det så lite som skal til?
Lille-Pernille Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Du har vært nær rottegift? Vel, vask hendene dine og legg deg med god samvittighet!
Lille-Pernille Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Se mitt andre svar. Du MÅ spise det for at det skal utgjøre en risiko!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Kan hende jeg tok på noe også.. Jeg vasket hendene mine når jeg merket det. Men det er altså, 10 timer siden.. og jeg tror jeg bet negler FØR jeg i det heletatt tenkte over det! Blir gal.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Ok. Takk. Får bare håpe jeg ikke har fått i meg noe.. Og tro det bare er fordi jeg er veldig sliten at jeg føler meg uggen..
Lille-Pernille Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Slapp av:-) Jeg raker titt og ofte hos svigermor. Der er det mange musefeller som er satt ut fra kommunen. Fulle av rottegift. Hender jeg dulter borti, det ramler ut og jeg enten kaster det eller prøver å lirke inn igjen. Du er nok uvel fodi du er sliten:-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Prøver! Åh, tenkte jo på at jeg hadde vært nær, men husker ikke om jeg tok på noe og bet på negelen etterpå. Søkte, og leste - ble bare mer bekymra.. Så begynte jeg å stresse - pustevansker.. og ja! Huff!!! Men takk for beroligende kommentarer Hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #13 Skrevet 30. april 2011 Enn at du bruker rottegift!! Dreper dyrene sakte! Torturerer dem til døde. Fy faen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå