Gå til innhold

Hva feiler det folk som sitter på Facebook 24/7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og som oppdaterer status 14 ganger i døgnet. Stort sett med dustete "visdomsord" avbrutt av en og annen overstrømmende kjærlighetserklæring til barna sine? (Hvorfor ikke si det til DEM og ikke sine 400 "venner"??)

Er det en form for Facebookavhengighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen sånne på FB jeg...

Skrevet

Jeg har ikke skaffet meg facebook, fordi jeg er redd jeg hadde blitt avhengig av å sjekke venner og å legge ut ting når det hadde skjedd noe i mitt liv (selvskryt). Tror det lureste er å holde seg unna:P

Skrevet

Tipper på influensa, jeg....

Skrevet

Nå trenger man ikke være på hele tiden selv om man legger inn stadige kommentarer da... Jeg f.eks står ute å røyker x anatll ganger om dagen og da blir det fort til at jeg er på facebook samtidig, Men det vil ikke dermed si at jeg er på fb 24/7 men kanskje totalt 10 min en dag...

Og det som er dustete for deg trenger ikke være dustete for andre.

Jeg legger ikke ut slike status oppdateringer, men ser ikke på meg selv som et bedre menneske enn de som gjør det fordet,

syns du virker egoistisk og arrogant.

Respekter at vi er forskjellige og liker forskjellige ting.

Hvilken rett har du til å si at dine interesser er bedre enn de som har fb som interesse?

grow up.

Skrevet

Sikkert det samme som feiler folk som er på DIB 24/7

Ikke så mye forskjell!

Skrevet

Men, EN ting kan vi vel være enige om, og det er at det er dustete å røyke x antall iløpet av en dag? Har jeg rett?

Skrevet

Nei, det som er dustete er å kritisere voksne folk bare fordi de røyker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...