Gå til innhold

Dere som hiver dere på disse spåtrådene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere virkelig at det er mulig for et menneske å spå 10-20 mennesker på rappen sånn? Eller bare spå tre på rappen?

Det er enormt energikrevende, man går inn i en annens energi og ser på den. Det er ikke bare noe man kan lese av en fødselsdato...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Jeg tror ikke en gang at noen har evnen til å se et eneste minutt inn i fremtiden!

Skrevet

TRor ikke på at de greier å se framtiden til en person bare ved å se når en er født.

tror nok de må møte personen for å se energien som ligger rundt den de spår.

Men artig å hive seg på for å se om de treffer, men hadde ikke lagt så mye i det.

Skrevet

Jeg "kaster" meg over for å se hvor langt folk er villig til å gå med en løgn. Spør ofte om når/om jeg blir gravid igjen snart og får alltid svar JA.. Vel... Jeg har ikke lenger en livmor, så bløffen blir lett gjennomskuet og har tatt et par stykker.. Men det rare er at de alltid kan forsvare sitt svar med at de kanskje ikke fjernet alt osv... Har det like gøy hver gang. Kan skrive inn bløffedatoer og svaret er det samme hver gang: JA jeg skal bli gravid (datoene varierer veldig). Synes faktisk synd på de som tror på disse trådene. De håper og håper også blir det kanskje veldig motsatt av hva de største bløfferne på BiM/DiB sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...