Gå til innhold

Herregud, hva er det som skjer med meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser alle nyheter om det kongelige engelske bryllupet. Jeg GRÅT (ja, ekte tårer) da de gav hverandre sitt ja, og jeg er helt bergtatt av den nydelige bruden. Jeg gikk så langt i stad at jeg til og med så en dokumentar om den engelske kongefamilien.

Jeg er garantert ikke gravid, så jeg blir litt bekymret. Kan dette være symptomer på noe alvorlig?

Jeg har tatt et glass rødvin (eller tre), kan det være bivirkninger av disse jeg merker?

Burde jeg ringe legevakta med det samme, eller tror dere det holder å be om en hastetime hos fastlegen på mandag. Jeg hørte noen snakke uvanlig oppildnet om dette bryllupet i byen tidligere i dag, er det mulig jeg har fått noe smittsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykisk sykdom eller noe smittsomt... Bekymringsverdig er det ihvertfall!

Siden akutten er forbeholdt de med mindre alvorlige bekymringer enn deg anbefaler jeg å skylle ned noe sterkt beroligende med resten av vinflasken og legge deg under dynen til du kan oppsøke psykiatrisk på mandag.

Evt kan du lese den lange setningen uten komma eller annet tegn til abstinensene tar deg og prinsebryllup ikke oppleves såååå emosjonelt lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...