Babygirl/boy Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Er i uke 30 å syns den lille beveger seg så rolig å forsiktig å veldig svake spark, vest ho sparker. Kjennes nesten ut som jeg er i uke 23 igjen.. Var hos jordmor i går å tok sparke test, å det lille hun sparket , 3 ganger max og litt bevegelse synstes jordmor at det va fint. Synest det bare blir mindre og mindre liv i magen, har opplevd dette fra uke 25, å begyner å bli veldig bekymret. Men alt ser bra ut på kontroll. Kjenner så lite, å er ikke så enkelt å få kontakt med henne heller lenger:(( synes dette er ækkelt, noen som har opplevd dette?
froeken Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Jeg opplevde dette med mine to første. Dro på føden jeg og fikk sparketest og ultralyd. det er jo forskjell på barna også, så kanskje har du en rolig liten en i magen? Ta kontakt med føden. De hjelper deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå