Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 nå har vi prøvd i 2 år å få barn, og etter gudenevite hvor mange tester og undersøkelser, ventinger og skuffelser, så klaffet det enderlig! Etter 2 år kunne jeg stolt vise samboeren min en positiv test, og reaksjonen; "Det passer ikke å få barn nå kjære, jeg har fått tilbud om bedre jobb, og jeg vurderer sterkt å takke ja"!!! (dette er da en jobb som vil føre til lange arbeidsdager, mye reising, og vi må flytte) Fordømte møkka mann! Kunne han ikke sagt i fra om dette "litt" før, ikke når vi først venter barnet! Ga han klar beskjed, jeg beholder barnet, så er det opp til han om vi blir familie, eller om jeg blir alenemor, for neimen om jeg tar en abort etter alt dette! Er alle mannfolk så trange i nøtta? Tenker de virkerlig så lite over saker, før de er midt oppi det?! Missforstå meg rett, jeg elsker han, og vil helst ikke være uten han, men er det noe rart jeg blir sint, etter alt vi har vært igjennom! Håper dette bare er en reaksjon på at det "enderlig" har hendt, og han ikke viste hvordan han skulle takle det.. Og hva så om han tar jobben? Passer vel ikke mindre med barn da? Vi får bedre økonomi, kan kjøpe oss et hus ol. Føler det ryker av hodet mitt her :-O
silje+1 Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Gratulerer med det lille frøet i magen! Så spennende Tror nok han bare fikk litt sjokk han mannen din og litt panikk. Nå ble jo alt plutselig veldig ekte. Han kommer nok til å få en annen innstilling når alt har fått synke inn, han var jo tross alt med på det i utgangspunktet Om han ikke endrer mening så får det bare være, stå på ditt og ikke finn på å ta abort for han sin skyld. Lykke til, dette er jo kjempe gode nyheter
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Han er sikkert i sjokk. La det synke inn. GRATULERER!!! Fantastiske nyheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå