Gå til innhold

gurimalla så misunnelig jeg blir :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle får baby...men ikke jeg :(

5år....en liten evighet har vi prøvd...

Får ikke hjelp med prøverør fordi jeg er for tung. Prøver å gå ned, men er ikke så lett...prøver og prøver :(

Så hva gjør man, når man egentlig ikke har noen mulighet for å få hjelp?

Kan man reise til Danmark og få inseminert spermen til gubben?

Eller er det vektgrense der også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tung er for tung? Antajelig hadde en vektnedgang bedret dine sjanser for å bli gravid på naturmetoden også ;)

Men jeg skal ikke si noe på det, jobber selv med vekta og det er vanskelig. Og kjedelig. Men du har jo verdens beste motivasjon!

Skrevet

huff....aaaaltfor mye. Tipper 120 kg :(

Skrevet

Du bør helt klart jobbe med vekten din, kansje er det nok til å bli gravid også. Overvekt kan forstyrre hormonbalansen like mye som undervekt. Ønsker du et barn sterkt nok så bør du greie å stå på og ofre litt. Det er faktisk ikke vanskeligere enn at du må spise enten mindre eller sunnere, og bevege deg mer. Ta en tur på et treningsenter, får noen til å sette opp et program, få veiledning i forhold til hva du kan spise i forhold til din vekt og kropp for å gå ned på en forsvarlig og varig måte.

Skrevet

Greia er jo at jeg for noen år siden klarte å gå ned 25 kg...og jeg var da på konsultasjon hos lege, og da fikk jeg beskjed om at jeg fortsatt var aaaltfor stor, selvom jeg da hadde gått ned til 95 kg, og da mista jeg alt jeg hadde av motivasjon, etter dette har jeg sakte men sikkert bare lagt på meg mer og mer :(

Er godt oppi 20-åra også...så nå begynner jeg å føle at det haster!!

Skrevet

Greia er jo at jeg for noen år siden klarte å gå ned 25 kg...og jeg var da på konsultasjon hos lege, og da fikk jeg beskjed om at jeg fortsatt var aaaltfor stor, selvom jeg da hadde gått ned til 95 kg, og da mista jeg alt jeg hadde av motivasjon, etter dette har jeg sakte men sikkert bare lagt på meg mer og mer :(

Er godt oppi 20-åra også...så nå begynner jeg å føle at det haster!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...