Gå til innhold

Gravid og mannen full ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere blitt sur om dere var paa fest med mannen og han ble full og oppforte seg teit ? Var pa middagsbesok & liten fest ikveld og bestemte meg for a ga hjem da mannen min begynnte a bli full og klengete.. Han tok pa puppene mine ofran alle gjestene og sa mye teit... Skikkelig sur pa ham naa...

Er ogsa 20 uker gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel bare dratt hjem som du gjorde. Mulig litt småsur. Men tror ikke jeg hadde laget noe stor ståhei rundt det, om han ikke pleier å være sånn hver gang (å du har tatt det opp før).

Skrevet

Vel, han gjorde noe lignende noen uker siden og jeg ba ham pent ikke drikke sa mye ikveld og jeg har gledet meg til ikveld, ble litt flau av hvordan han var og tror de andre merket det saa tenkte nok det beste var a bare dra hjem og la ham bli igjen der...Han tok tydligvis ikke hensyn til meg ikveld :(

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om at mannen ble full på fest, uavhengig av om jeg var gravid eller ikke, så lenge det ikke var rett før terminen. Hvis han hadde begynt å tafse på puppene mine foran resten av gjestene, derimot, så hadde jeg blitt ordentlig sint og hadde nok blitt på festen, men veldig langt unna han resten av kvelden.

Skrevet

Vel saken er vel at jeg ikke bryr meg om at han ble full , men poenget mitt var vel mer at han oppforr seg som en idiot full.. Han var veldig plagsom ikveld og han gikk ogsa ned pa knaerene og spurte om jeg ville gifte meg med ham og deretter sier han at han ikke mente det.. Veldig teit, spesielt nar han vet at jeg veldig gjerne vil gifte meg... Uff na som jeg skriver dette hores det ut som jeg er sammen med verdens barnsligste mann.. Mulig han er..

Skrevet

fikk akkurat mld fra ham na og han virker dritings, skrev en mld som er umulig a forstaa.. :(

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur for at han var full men jeg hadde blitt sur for at han oppførte seg som en idiot. Hvertfall når han er en kommende pappa, da bør han oppføre seg. Greit man kan feste å kose seg men man kan oppføre seg normalt også, man er trossalt ikke 18 og uten ansvar lengre. Når man venter barn mener jeg at man i det minste kan klare å ikke drikke så masse at man blir totalt idiot.

Selvfølgelig en bommert kan skje men om det har hendt tidligere å du itilegg ba han ikke drikke så mye hadde jeg blitt sur.

Skrevet

Der kom han hjem dritings og fy fader aldri sett ham sa full for i mitt liv, han veltet over to stoler pa vei inn til soverommet og ligger halvveis utenfor sengen naa.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...