Elviraen Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Jeg er uke 40 i dag, har temrin 2. mai...... i dag var jeg på føden for akupunktur og jordmor ville kjenne om det hadde modnet, men det var nok ikke så modent, hadde ca 3 cm livmortapp, altså ikke flatet ut... var en finer åpning....altså ikke noe særlig åpning.... det er jo nesten ikke mulig å tøye heller når det ikke er noe åpning... men det var visst , mykt da.....!!?? Etter dette har jeg hatt mye kynnere, de er ikke vonde.... eller hadde det vært i uke 30 hadde jeg nok ikke likt de, men nå VIL jeg at de skal være vonde .... hahah....blir jo litt smågal når man er så hormonell og nyskjerri på hvem som er inni der... har en som blir to i juni og han kom 5 dager over termin...... Innimellom så får jeg SÅ troa på at det nærmer seg, siden kynnerne er regelmessige og kommer HELE tida.... men VET jo at noe har slike kynnere i flere uker!!!! Ja ja, det er jo bare å smøre seg, kommer når han kommer....... noen som er i samma situasjon, eller har vært det? eller har blitt sjekka i d siste!?
Gjest Ms. Muffins Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Aah, om å lese om meg selv! Får såå trua på fødsel, å så dabber alt bare av igjen. Begynner å lure på om nr. to er en luring altså! Jeg fikk førstemann åtte dager før termin, og nå sitter jeg her da, snart tre dager over termin, og fortsatt ingen baby :/ Jeg har også hatt skikkelig vonde kynnere/maserier i flere uker, som bare dabber av igjen etter kort tid. Like skuffa hver gang. Sukk..
Elviraen Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2011 Det trøster at vi er flere, men jeg håper du er heldig å få møte babyn snart!! Her er det SÅ mye aktivitet nå at jeg nesten lurer på om det er noe galt, men jeg trøster meg med at jordmor har sagt at det ikke kan bli FORR mye sprelling å spark... men han jobber vel med å komme seg nes i bekkenet..... håper jeg!! hahah alt er ønsketenkning her i gården nå!! hahah ÅH!! hadde vært TOPP om han kom i natt lillebroren vårres!! Ska du ha gutt eller jente? jeg fikk 5 dager over termin sist.......... begynner å lure på om det blir samma denne gangen også...... men er jo fortsatt april.... så vi får se om han venter til mai du skjønne milde!!
Gjest Ms. Muffins Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Ja, det gjør faktisk det, selv om jeg ikke unner noen å gå så lenge gravid som meg, hehe ;D Ja, alt av endring i kroppen & bevegelser gjør det verdt å tro at fødsel er rundt hjørnet, hihi! Skuffer vel oss selv bare enda mer antakelig Ja, han gjør sikkert det! Jeg skal også ha gutt, og han romsterte noe voldsomt de dagene han festet hodet i uke 39 Så det er nok et veldig bra tegn! Og jeg som trodde at man fikk før tiden med nr. to, siden nr. èn kom åtte dager før.. Sukk. Lurebabyer!!
Elviraen Skrevet 30. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2011 Nå har jeg vært våken siden 3 med rier hvert 7 minutt.....i sta kom slimproppen og masse blod..... ringte føden, og de ville jeg skulle komme inn til en vurdering.,...... snakka med min kjære som jobber skift og han skulle etterhvert komme seg hjem, det er en halvtime herrifra.... så er det jo 40 min til sykehuset også da..... nå skal jeg slappe av og ta tiden en halvtimes tid før jeg ringer mannen og hører med venninna om hun kan ta med seg vår andre sønn på 80årsdag......... og jeg som var SÅ umoden for noen timer sida...... lurer på om det kommer til å bare gi seg....
Kinamitt Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Heldigrisen! Jeg mistet slimproppen (+ blod..) i går morges og har hatt rielignende smerter siden da, men det tar seg ikke opp.... Det er alt for langt mellom "riene" eller hva det nå er jeg har til at jeg får komme inn... Argh,.. Du får ha lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå