Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Mitt er følgende... -har ikke sett musa mi på 2 mnd -må rulle meg utav sofaen og ned på gulvet for å komme meg på bena -må krave meg ut med begge bena først når jeg skal utav bilen kommer ikke på mer.... Hva er deres ulemper???
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 -Måtte ha hjelp ut av senga og opp av sofaen -Tisset så ofte at jeg kunne lik så godt tatt på bleie -Halsbrann av ALT jeg spiste, levde på vann og brødskive på slutten -Intimbarbering i blinde
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Dette er morsomt:) Grine av musikken til Bogdan.. Grine av det meste Legge på seg
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Min ulempe med å være gravid er massive bekkenplager. Dette medfører naturligvis litt pes, men herlighet. Jeg nyter å være gravid likevel. Jeg tror det er litt hva man gjør det til selv
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Jeg hadde mange så nevner bare den verste. Spydde mange ganger for dag hele svangerskapet begge ganger:(
Lille-Pernille Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 At jeg ikke klarte å få utført jobben min og ble sykemeldt 1 mnd før permisjon. I tillegg kunne jeg vært foruten vektøkningen.... Snakker seriøst flodhest!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Vondt å sitte i sofaen med PCen på kaffibordet når jeg sløser vekk tiden min på DIB!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Bekkenløsning Vann i kroppen Ikke sove pga smerter i bekkenet Halsbrann Kramper i leggene (hjelper med ulltråd rundt anklene) Klarer ikke kjøre bil Får ikke på sokker alene Ser ut som en strandet hval Hemorroider Men belønningen er to søte små på en gang
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 At jeg ikke får igjen knappen på jeansen min og må gå i kjipe olabukser. At jeg ikke kan løpe like langt og fort lenger, men ofte må nøye meg med å jogge At jeg ikke kan trene like hardt som før Å ikke kunne ta et glass vin i kveldssola på terrassen To dager til termin, så skal ikke klage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå