Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Og vi har vært sammen i 12 år. To barn sammen. Hadde aldri hatt noen annen før ham. Sex har alltid vært helt greit, men liksom ikke det store. Jeg har alltid lyst på sex, men når det kommer til stykket er det ikke spesielt godt. han er ganske liten, og har aldri kjent ham inni meg. For to år siden gjorde jeg tidenes tabbe. Var utro med en kollega. Fortalte mannen min det rett etterpå, og han valgte å tilgi meg. Det er ikke et tema lenger mellom oss. det er bare det at, helt siden den natten har jeg tenkt. *WOW. Kan sex være sånn* Sex med han fyren var bare helt fantastisk. Kan ikke sammenlignes med det jeg har med mannen min. Jeg har fått en oppvåkning, fått smaken på hvor godt sex kan være. Og nå går jeg bare å tenker hele tiden at jeg skal leve livet mitt med elendig sex, jeg skal bare få prøve èn gang. Og så ikke mer. Flere som har vært borti lignende? Tanker?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Prøve nye ting sammen med mannen din? Leketøy?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Vi har prøvd det som er. Han er knøttliten, klønete (ja, jeg vet jeg er slem nå). Kommer med en gang osv. der er bare ikke noen tenneing. Er forferdelig glad i ham, og det har jeg alltid vært. Men der har aldri vært noen tenning mellom oss, i alle fall ikke fra min side. hi
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Gresset er dessverre ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet... Hvis det kun er sexen som er problemet og du ellers er fornøyd med mannen din har dere jo et godt utgangspunkt At han er liten trenger ikke spille noen rolle (snakker av erfaring), det er teknikken som teller. Og hvis du synes han er klønete, så går det jo an å gjøre noe med. Sikkert ikke så lett å "rocke opp" selxlivet etter 12 år, men hva har du å tape?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Det er tull at størrelsen ikke har noe å si, og at man kan kompensere. Snakker også av erfaring. Jeg får bare orgasme av dype støt mot livmorhalsen, og en dårlig utstyrt mann har ikke sjanse til å gi meg det, uansett teknikk. Snakker også av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 størrelsen har faktisk veldig mye å si, de som påstår noe annet har ikke vært så uheldige å få prøve en alt for stor eller en bitteliten en som knapt nok kjennes! OG det er nettop slike ting og mangel på såkalt ungdomsrot som gjør at jeg tenker at den første kjæresten ikke er den en skal dele resten av livet med. Jeg ser på det som bare en oppvarming og trening til the real thing. Synd men sant...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Oi, den var kjip, vet nesten ikke hva slags råd jeg skal gi! Det høres jo ut som at dere har et solid og godt forhold på mange andre måter! Personlig setter jeg veldig pris på god sex.. Hatt mine partnere før jeg møtte mannen min så hadde et sammenlignsgrunnlag, sex med mannen min er kjempe bra, vi macher perfekt og glad er jeg for det. fordi jeg hadde erfaring tror jeg faktisk at jeg hadde mistet interessen i starten om sexen ikke klaffet, så viktig er et fungerende seksualliv for meg! Men siden du ikke hadde noe erfaring har du jo ikke vist hva du har gått glipp av før utroskapen, og ja ikke for å gni det inn men så Digg bør det være!! Størrelse har masse å si (snakker også av erfaring) . Det er vel ikke verdt å dumpe mannen eller å være utro pga dette hvis alt annet er bra? Kan du tilfredstille deg selv?? Dildo osv? Hva med oralsex? Er vel endel dere kan gjøre som vil være deilig og tilfredstillende allikavel? Prøv det ut!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Jeg har hatt sex med en som var så liten at jeg nesten begynte å grine når jeg så den, og en som var utrolig stor. Og et par som har vært midt i mellom;-) Han som var altfor stor var bare ikke bra.. huff... ikke digg i det hele tatt.Er bare vondt. Men da mener jeg ENORM og ikke stor. Det funket ikke noe særlig med han som var for liten med mindre han satt på gulvet, rett i ryggen og beina rett frem samlet. Så satt jeg oppå og presset meg inntil han mens jeg beveget meg litt opp og ned. Det gikk for meg hver gang, flere ganger, og det er ikke tull. Gav tipset til en venninne og det reddet hennes sex liv da hun slet med det samme. Må innrømme at det beste er det som er midt i mellom, men hadde min samboer hatt en liten en hadde jeg aldri valgt han bort av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå