Gå til innhold

Jenter :-)! Kunne dere vært sammen med en som IKKE kan kysse ???!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date i går og på slutten begynte han å kysse meg. Det føles bare ekkelt ut!! Følte at jeg kysset en gutt på 11 år ,(og ikke en mann på nesten 40 år!!), som har aldri kysset en jente før.

Hele situasjon var så pinlig at jeg måtte gå. Men tydeligvis ikke for han . Han sender meg masse meldinger at det var fantastisk i går og at han gleder seg til fortsettelsen?? Tror dessverre ikke det blir noe mer, det hele var skikkelig turn off... Skikkelig!!

Egentlig liker jeg han veldig godt, men klarer liksom ikke komme over det. Det var rett og slett bare ekkelt.

Har dere opplevd noe liknende? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei uff. Har opplevd det samme selv og det ble ikke noe mer klining med ham gitt. Ekkelt ekkelt ekkelt!

Skrevet

Æsj, ja, det er ekkelt med en som ikke kan kysse! Så glad for at mannen min er god til både kyssing, koseklining og heftig klining!

Skrevet

Ja, jeg er sammen med ham. Han herjer på som tunga er på speed. Har prøvd å lett hinte til at han kan roe seg litt, i 10 år, men det funker ikke.

Skrevet

Det er bra at dere sier det!! Men jeg kan liksom ikke noe for det, det var bare ekkelt! Og nå må jeg forsiktig avslutte hele greia, jeg vet at det ville aldri fungere for min del.

Også tenker jeg på sex også (hehe), at det blir sikkert katastrofe :-)

Trenger ikke være det da , jeg vet ..men alikevel...uff, nei ..

HIlsen hi

Skrevet

Jeg klinte en gang med som ikke kunne kysse. Det ble bare den ene gangen for å si det sånn. Jeg fikset ikke det!

Skrevet

Første gang jeg kyssa med han som nå er kjæresten min var helt på trynet hehe. Og værste var vel at han overhode ikke følte det sånn.

Men jeg likte han og ga han en sjangse til og gikk på date med han igjen, det ble bedre andre gangen. Og nå vil jeg si at han ikke er en dårlig kysser lengre, samtidig er han langt fra så god på det som et par av exene mine. men han gjør opp for det på andre måter som å være snill og god, veldig kosete, flink med barna mine og ikke minst drit god i senga. :)

Skrevet

Samboeren min kunne ikke å kysse i starten enten prøvde han å "slikke" mandlene mine, eller så snurpet han munnen igjen og ga mange små "smask".. Men jeg fikk da vridd litt på det, viste han hva jeg likte, nå føles han som en mester ;)

Skrevet

du får lære han opp! Mange frosker jeg har møtt som har lært seg å kysse ordentlig haha :)

Skrevet

Tydelig at dere mangler kjemi, i hvertfall du i forhold til ham. Det første kysset mellom mannen og meg var noe klønete, men det var langt fra ekkelt og jeg kjente virkelig sommerfuglene i magen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...