Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Altså den dama der kan hun smilie?! Og man skulle nesten tro at det var hun som var Dronningen i England for hun er jo mer stiv og arrogant enn dronningen selv. Måtte le da jeg så en video av hun og mannen da de gikk inn i kirken, hun virker veldig usikker og stresset ut...og nei, ikke ett smil...for en dame...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Hvorfor er det så populært å kritisere henne?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Hmmm...fordi hun er så arrogant kanskje? Hele dama er jo tragisk!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Hun har jo selv sakt at hun er panisk for smilerynker i tillegg til at da hun som ungdom ville bli modell fikk høre at hun ikke ser godt ut når hun smiler. Derfor smiler hun aldri, uansett hva. Bare trist at barna aldri vil få et smil fra mamma.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Litt trist at en dame som nærer seg 40 har så dårlig selvtillit at hun ikke tør smile, den tror jeg ikke på! Er nok heller det at hun eeelsker oppmerksomhet! http://www.kjendis.no/2011/04/29/kjendis/prinsebryllup/kongelige/kate_and_william/kate_middleton/16350030/ sjekk truttmunnen..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Hun har sagt i et intervju at hun har komplekser for smilet sitt og at det nå har blitt hennes image å ikke smile, ingen her kjenner henne så hva vet vi, lett å dømme via det man ser på bilder... Så en dokumentar om henne og familien for noen år siden som gav meg et veldig positivt inntrykk! Hun har meget tørr humor da, kan lett oppfattes som arrogant!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Det at hun aldri smiler tror jeg nok at gjelder kun i offentlighet. Hun er jo desperat etter oppmerksomhet, det er noe alle har sett for leeeenge siden. Selvfølgelig får barna smil fra mamma, noe annet er jo bare unaturlig.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Ha ha, ja det er kjempe synd på henne:) Stakkars, er gift med den mannen, har snart tre barn, er uendelig rik, designer flotte klær, har vært medlem av en av verdens mest kjente grupper...skikkelig synd på henne altså
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Det var en dokumentar med de for en stund siden, og hjemme hos seg selv var hun blid, smilte og virka som en god og oppegående dame. Men hun sa selv at imaget hennes var å ikke smile. Syns hun virker ålreit, jeg. Og i samme dokumentar koste hun seg med ungene, smilte og lo. Så joda, hun kan smile.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Uff, hver sin smak. Heller et ansikt fullt av smilerynker en et glatt og alvorlig et synes nå jeg. Bildet av dem to sammen er et godt eksempel på hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #11 Skrevet 29. april 2011 Me kjære deg 19.21... Du vet ikke om hun er lykkelig bak lukkede dører? Tror du penger og fame sier noe om hvem du er? Og hva vet vel egentlig vi om ekteskapet deres? Jeg synes forøvrig at mannen hennes også er klein,femiklatt. ASJ:(
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #12 Skrevet 29. april 2011 Nei, klart jeg ikke vet hvordan det står til bak hjemmets 4 vegger....men jeg tror ikke det betyr hun er ulykkelig kun fordi hun ikke smiler ute i offentligheten. Det er hennes image. Kanskje ikke så sjarmerende men det er likevel ikke fordi hun er så sabla ulykkeloig. Jeg tror hun har det bra jeg, med sine designerklær, kjendisvenner og slott her og der, mann og barn. Om om du syntes han er en klein femiklatt så er det jo du som har spesiell smak, de fleste se at han er en vakker mann. Ikke alle, men de fleste.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #13 Skrevet 29. april 2011 Han er en vanlig mann med ett pent nok utseende men jeg synes han er litt femi ja, men da kan godt være at jeg ser mye kona i han..har jo sett han i ett blad med farge på tå neglene sine, det sier vel litt!!! asj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå