Gå til innhold

Kate var nydelig idag, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

David Beckham var penest av alle. Som vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra at han klønte det til og hadde orden på feil side. Ikke den skarpeste kniven i skuffen, stakkars!

Skrevet

Haha, er ganske enig med deg der! Skulle gitt mye for en kveld med han... hvis jeg ikke var gift;)

Skrevet

Nei nei, mulig han ikke er så intelligent, det aner jeg ingenting om. Men han har nå både talent, utseeende og er snill og grei, så han har da klart seg bedre enn de fleste her i livet.

Skrevet

Ja man snakker alltid om at ingen skal overskygge bruden men hva med når noen virkelig overgår brudgommen?

Beckham så smashing ut! Helt ufattelig pen var han idag.

Gjest Moderator
Skrevet

Slettet. Svar på innlegg over.

Skrevet

Men stakkar'n har en kone som er helt blottet for utstråling. Sitter der og er stiv i maska og eier ikke sjarm....

Gjest Moderator
Skrevet

Slettet. Svar på innlegg over.

Skrevet

David Beckham er verdens mest oppskrytte mann. Han ser helt alminnelig ut men er kvalmende mye stylet.

Skrevet

Helt alminnelig ut ja..hehe...det må jeg si. Jeg må ha vært svært uheldig i mitt liv som aldri har sett en alminnelig mann da

Skrevet

Helt enig! Vanligvis synes jeg han er en helt "vanlig" kjekk kar, men i dag var han smashing altså!

Skrevet

Nå prater du tøv. Du har jo sett Beckham.

Skrevet

Hvorfor sletter ikke moderator at noen tror Beckham er homo, når de slettet at noen tror en viss prinsesses ektemann her til lands er det? Så inkonsekvent!

Skrevet

Beckham leser ikke norske mammafora.

Skrevet

Hvems ektemann da? Ari?

Det er da ikke skandale å være homofil? Mulig jeg har vokst opp i et liberalt miljø men jeg synes ikke engang det er spesielt interessant at noen er homofile.

Men, Beckham er ikke homofil, det er jeg ganske sikker på.

Skrevet

Beckham leser ikke norske mammafora.

Skrevet

Jøss... det må jeg si. Av all mobbing, dritslenging og uthenging som skjer her inne. At noen TROR Beckham kan være homofil blir slettet? Betyr det at moderator synes at det er stygt å kalle noen homofil?

Skrevet

Av og til tror jeg moderator sletter ting for å få reaksjoner fra oss på at det ble slettet. Rett og slett for å få seg en god latter. Egentlig er det ganske så diskriminerende om moderator faktisk helt seriøst mener at det er så forferdelig å være homo at man ikke kan si at man tror noen er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...