Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Jeg er blond og har lyse dun på overleppen, samt at det vokser noen få mørkere stivere hår på haka som jeg napper (ca 1-2 hårstrå i mnd). Jeg synes at selvom det fremdeles bare er lyst, mykt hår på overleppa har det blitt mer av det med årene, og jeg føler selv at de synes mye mer nå enn da jeg var tjue. Er det noe poeng i å fjerne disse, eller vil de bare vokse ut mer. Hva gjør dere andre som har lyse hår? Jeg synes jo sjelden at jeg ser damer med blonde hårete overlepper, men jeg er litt usikker på hvorvidt dette kommer av at veldig mange fjerner disse, eller om det kommer av at de faktisk ikke er særlig synlige for andre enn eieren av hårene.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Tror ikke det er alle som har slike hår, men jeg har det å gjør ingenting med det, men har vært inne å tanken, da jeg syns det vises bedre å bedre jo eldre jeg blir. Er nå 32. Lyst å prøve å vokse overleppe. Jeg har forresten og et par stive hår jeg napper fra haka i tillegg til et par stykk rundt brystvortene som jeg å napper.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Hadde jeg hatt lyse hår hadde jeg ikke gjort noe med det, men jeg har mørke dun på overleppen, og de vokser jeg. Vondt som h, men gjør jeg det ikke ser det ut som om jeg har sjokolademelkebart eller noe Synes det viktige er om du selv føler behovet, å vokse dunene tar deg ca 5 min og er enkelt og greit, så ser ingen grunn til å ikke gjøre det om du da føler deg mere vell
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Blir hårene/dunene stivere hvis man vokser de bort?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Jeg har hatt dun helt siden jeg var liten på overleppa. Jeg hatet det. Selv om de er lyse, og kun synlig på nært hold. Jeg har vokset overleppa i hudpleie salong siden jeg var 16 år (33 år nå). Regelmessig, ca hver mnd. / annen hver mnd. Hårene har aldri blitt stivere. Nå tar jeg også haken. Det har kommet litt mer der nå, kanskje det er alderen at man får litt mer hår. Det er godt å få dem fjernet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Nei, jeg bleker dem:) Har ikke stive tykke hår, men de er mørke.. Nærmest svarte... Og blir veldig bra når jeg bleker dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå