Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 I voksen alder altså. Har funnet ut at jeg knapt har venner lengre. rett og slett vokst fra hverandre vil jeg si. Bortsett fra et par stykker kanskje. jeg og samboer har INGEN felles venner. Ganske trist i grunnen:(
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Har heller ikke så mange venner og jeg har ingen venner med barn på samme alder som mitt barn. Inntil i dag:-) Var på butikken og møtte tilfeldig samboeren til en gammel klassekamerat. De har et barn som er like gammel som mitt og hun virket som en skikkelig trivelig jente. Så vi avtalte å møtes med barna en dag. Skal bli kjekt!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Hei. Hvor i landet bor dere? :-) Ikke så lett å bli kjent med nye når man er voksen. Og de fleste av oss vokser vel fra mange når vi får barn.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Det blir sikkert koselig ja:) Har egentlig ikke så mye å si om de eventuelt har barn på samme alder for min del, men bare det å komme på kaffebesøk til hverandre eller invitere vennepar på middag eller noe. Savner det.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 1812 her Langt vekke da,bor i bergen :-) Ja det er godt å kunne treffe folk,og ta en kaffe og kose seg i blandt. Ikke bare være mamma og pappa hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Ja, det lurer jeg også på.. Har vært på på både barselgruppe og bimtreff, men 'tør' liksom ikke slippe meg helt løs og være meg selv! Også må jeg innrømme at jeg er skeptisk til nye mennesker også og det er en av de negative sidene mine... Bor forresten også i Bergen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 Dette er et spørsmål som dukker opp av og til. Istedet for å vri hjernen for hver gang, har jeg laget en bloggpost med mange gode råd: http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/archive/2010/08/10/slik-f-229-r-du-venner-i-voksen-alder.aspx
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Jeg flytter snart til Trondheim, kunne godt tenke meg å bli kjent med noen som har barn.
Bananamama Skrevet 29. april 2011 #13 Skrevet 29. april 2011 Har det på samme måten. Jeg er også 31 år og fra Bergen. Send meg gjerne en pm om du vil!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #14 Skrevet 29. april 2011 Hvem? Jeg som er 31 og skal flytte til Trondheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå