Gå til innhold

Spørreundersøkelse!! Trenger MANGE svar ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å samle inn data til min bacheloroppgave.

Kjempefint hvis dere gidder å gå inn på denne linken og svare på undersøkelsen:

https://survey.mamut.com/s?s=21610

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har ingen forutsetninger for å svare på 6, 7, 8, 9 og så sluttet jeg å lese. Det er umulig for meg å vite noe om kostnader og ventetider i "utlandet" generelt.

Skrevet

Hei HI.

Jeg vil gjerne svare, men kan jeg få spørre hva oppgaven handler om i utgangspunktet?

Du stiller mange spørsmål og jeg ser ikke hvordan du skal komme til en kvalitativ god konkusjon ut i fra så mange sprikende spørsmål.

Dette er IKKE ment som kritikk!

Skrevet

Har svart, men vil gjerne høre hva du skal skrive om.

Kunne tatt med svaralternativ vet "ikke" da jeg ikke kan svare på pris/ventetid etc.

Lykke til :)

Skrevet

har svart;)

på de jeg ikke følte jeg kunne svare på, svarte jeg det tallet i midten;)

Skrevet

Har svart, men du burde hatt med et svaralternativ "vet ikke". Det ble litt tipping på meg :)

Skrevet

De dere ikke vet på kan dere svare utifra hva dere tror eller bare svare "4" som er nøytral.

Oppgaven handler om holdninger til helsetjenester (hovedsaklig operasjoner) i utlandet.

HI

Skrevet

Talentløst utformet spørreskjema HI. Du burde definitivt hatt på en "vet ikke" rubrikk, eller poengtere at 4 tilsvarer vet ikke. Ellers vil du få et resultat som er helt på trynet.

Skrevet

Nå er det ikke min oppgave og jeg er ikke din veileder, men det er ingen bra måte å gjøre en undersøkelse på. 4 er ikke bare nøytral, men den blir også et svar om at ventetiden er passelig, eller det er passelig dyrt. Vet ikke alternativet burde så absolutt være til stede, eller du bør omformulere spørsmålet til: tror du ventetiden er lang etc. En slik oppgave hadde aldri blitt godkjent der jeg studerer. Har du fått den godkjent av veileder så er det kanskje greit, men har du ikke det så bør du snakke med han/henne.

Skrevet

Alt er godkjent av min veileder som mente at jeg ikke burde ha et "vet ikke" alternativ da jeg ønsket å ha det med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...