Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Eller er det kun sørgefarge i kirkesammenheng?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Man kan om man vil, men personlig så syns jeg ikke at det passer seg med sort på en slik dag
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Veldig glad i svart,men blir litt begravelsesaktig.Men om du har andre farger i svartfargen er det ikke noe problem.Brukte en brun og svart kjole og det gikk kjempe fint :-) Men går nok med svart om du har tilbehør og litt høye hæler?
Tante Blås Squaw Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Spør foreldrene til dåpsbarnet om det er greit at du stiller i sort kjole )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Å, er det de som bestemmer? Ja men da så. Da spør jeg meg selv om det er greit... hehe ...og jeg får til svar: Har ikke jeg egentlig en hvit jakke som hadde blitt veldig pen over? Og en råsøt pyntenål jeg har hatt i årevis uten å få brukt? Tror jeg går for den løsningen jeg. Det må vel gå, selv om jeg er litt redd for at oldeforeldrene skal rynke på nesa over det sorte.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #7 Skrevet 29. april 2011 Jeg var fadder til mitt skjønne tantebarn i julen..og brukte svart pen kjole..hadde ett fint sølvsjal over..og tøffe sko i sølv..og en nål... og var så fin atte... :-) så jeg synes du kan gå i svart kjole... Den andre damen som var fadder hadde også svart kjole...med rød jakke over....
Tante Blås Squaw Skrevet 29. april 2011 #8 Skrevet 29. april 2011 18:56 - der ser du, problem løst ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Jeg tror det er grønn kjole som er forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå