Gå til innhold

hva synes dere om brudekjolen til Kate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den passet perfekt til henne:)

Hun var kjempefin, syns kanskje hun kunne satt opp håret..men...

Men hun er blitt ekstremt tynn i forhold til før men kjolen satt flott på.

Reagerte litt på at søsteren hadde så stram kjole..stjal litt oppmerksomheten fra bruden synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukledelig. Fremhevet at hun er mager og flatbrystet.

Skrevet

Helt nydelig! Som forventet, mye blonder, tildekkede skuldre og armer. Synes hun valgte en kjole som virkelig var henne....

Skrevet

Det er jo Kate og designeren som har laget/bestemt søsterens kjole, så det er vel ikke noe å reagere på.

Enig i at Kate har slanket seg i meste laget, men kanskje det er på grunn av alt stresset rundt hele opplegget? Desuten så hun litt sliten ut, men det er vel også naturlig. Synes hun er en pen dame, og tenker nok at hun blomstrer igjen bare han får smellt henne på tjukken. :D

Skrevet

Kjempefin kjole!

Men jeg synes de virket litt følelseskalde hele gjengen. Hadde forventet mer uttrykksfulle ansikter og litt tårer. Ingen så jo det minste rørte ut. Jeg trodde jeg selv skulle tørke noen tårer, men det kom ikke en eneste en.

Skrevet

Brudekjolen var kjempefin, men med tanke på at hvem det er kunne den vært mer ekstravagant.

Skrevet

Stygg hater den overdeles som ho hadde. Slik ville jeg ikkje valgt. Tror ho ikkje likte den sjølv , det er mange som blander seg inn i detta valget.

Skrevet

Du tror ikke hun likte den selv? Du kjenner henne godt du da? Vet hva hun

liker og sånn?

Overdelen var klassisk, tidløs og verdig. Høyst passende for anledningen.

Skrevet

Synest den var litt skuff. Men jeg må si jeg var imponert over bruden. Bruden var vakker, sjarmerende, og det var fin stemning mellom paret.

Fordi om jeg likte kjolen til MetteMarit bedre, var det jo direkte flaut med all den sippinga. Greit med en tåre eller to, men å være helt forgrått er døds pinlig.

Men Mette Marit hadde flott kjole :-)

Skrevet

Nyydelig kjole :) Og nydelig jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...