Matrosen og Meg:) Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Jeg må ta meg selv i å tenke de merkeligste tanker nå som jeg er gravid. Om det er hormoner eller ikke er ikke godt å si, men jeg blir overrasket over meg selv noen ganger.. Jeg er ikke så veldig gammel, 22 år, og samboeren min er 23.. Vi venter vårt første barn i august, planlagt og vi gleder oss veldig. Før jeg ble gravid spilte jeg fotball som jeg har holdt på med aktivt i mange år. Jeg hadde flat mage, med tydelige magemuskler, og må si jeg var ganske fornøyd med kroppen min... Jeg har aldri vært noen treningsstudio type, men har ihvertfall prøvd å være flink til å gå turer. En reaksjon på kroppen ble det jo når man er vant til å trene 4 ganger i uka, og plutselig slutter. Men vekta har ikke økt så mye, og det meste har nok lagt seg på magen:) jeg liker faktisk gravidmagen min, og liker å vise den frem.. (med trange klær) den er ikke akkurat så brun at jeg viser den frem uten til alle:P Men nok om meg... Samboeren min har lagt på seg litt etter vi ble sammen. jeg synes ikke det er noe drastisk mye, men det er noen kilo. Han har av og på trent og drivi å "slanket" seg.. Noe jeg ikke har brydd meg noe om før, da jeg har trent fotball og styrt mitt eget kosthold. Men nå som jeg ikke kan trene, og jeg hver dag finner noe som ikke passer i kleskapet plager dette meg. Eller plager er vel å ta i.. men jeg må le av som jeg nevner over tankene jeg har.. Han trener hver dag, og stortsett når vi begge er hjemme, så da sitter jeg igjen her, og fikk for noen dager siden en helt sikker tanke på at han gikk på treningsstudio for å se på veltrente damer. Jeg vet at han aldri ville gjort noe som ikke er lov, og jeg ler bare av det nå. I dag spurte jeg hvorfor han plutselig var så ivrig på å få av kiloene, er det fordi du skal gå å være veltrent i sommer mens jeg skal vagge etter som en sjøku. (sjøku har liksom blitt det vi kaller meg, med en morsom tone) og da fikk jeg til svar at han ikke ville se tykk ut på bildene på sykehuset og i dåpen. Jeg smeltet jo litt, og tenkte ååå så god.. Om det er hormoner vet jeg ikke. Men er merkelig på alt man tenker på nå som man går og ruger:) ville bare dele her jeg sitter og samboer er på trening!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå